sobota, 1 marca 2014

Czapa i szal zamówienie Gwiazdorowe Hat and shawl for Christmas

No troszkę tu mnie nie było;))
Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy mimo to zaglądali i zaglądać mają zamiar:))
Trochę się wszystko pozmieniało, no jeszcze nie do końca ale się pozmienia.... za kilka następnych miesięcy:)

W międzyczasie nie próżnowałam tak zupełnie, miałam za to komputerowstręt,  sprawdzałam co musiałam, kupowałam do następnych projektów i robiłam....

No to teraz zacznę po troszku pokazywać

Gwiazdorowo dostałam zamówienie na czapkę i szal.
Po przeszukaniu otchłani internetowych wybór padł na czapę z warkoczami dwustronnymi i takim samym wzorem robiony szal.
"Wełna" całkiem nie wełniana bo 100% acryl ale zamawiająca chronicznie nie cierpi żadnych włosków i kłaczków wokół twarzy, w szczególności tych gryzących;0
Piękny melanż, wesoło zimowy, grubaśny to i wdzięczny w robocie, szybko się robi i pięknie wygląda.

Czapka Palindrome hat by Kristin Bellehumeur  znaleziona  na blogu truskaveczki (nie wystraszcie się najpierw jest piękna jagódkowa dziecięca czapeczka - a może kogoś zainteresuje;))

U mnie wygląda tak:

Już wykończona...   all ready done...



tu lepiej można zobaczyć, że wzór jest tylko na wywinięciu   the pattern is only on double side the hat






Tak wygląda zamknięcie główki           hat top after finish

Szalik wg tego samego wzoru Palindrome  tutaj wyszedł typowo zimowy, grubaśny ale miękki, sama przyjemność:)

No i niekoniecznie, teraz dopiero dowiedziałam się, że przyszła właścicielka nie tylko nie lubi gryzaków ale i nic co ściśle otula szyję, brr! Dla mnie marzenie dla niej koszmar... ale z gustami się nie dyskutuje!
No to zrobione, pokazane i sprute...

a wyglądał tak:

Z obu stron ten sam wzór            From both side the some pattern












Zdjęcia niestety robione zimową porą przekłamują co się da:( Jak tylko dopadnę jakieś słońce na zewnątrz to postaram się pokazać czapę w pełnej krasie a i wzór powinien być lepiej widoczny:)

No i mamy cały komplecik:))





W tej wersji tylko na chwilkę co prawda, ale mnie całkiem się podoba:) Co wy na to??
I teraz ruszyłam na poszukiwania nowego wzoru na nowy szalik;))



2 komentarze: