czwartek, 12 grudnia 2013

Ciasto całkiem nieświąteczne:) Birthday cake - Maincraft

I tak oto doczekałam się już 10 urodzin Mojego starszego:))
Nikt mi nie powie, że czas nie leci jak oszalały a my nie jesteśmy ani troszkę młodsi... no nie myślę o duchu;)
W związku z Maincraftowym szaleństwem jakie panuje ostatnio wśród dzieciaków, temat na tą specjalną okazję mógł być tylko jeden: Maincraft!
Jak zwykle w środku nocy, jak niespodzianka to niespodzianka:)) Zakasawszy rękawy, popełniłam ciasto czekoladowo czekoladowe z przekladką - ganache czekoladowe z ciemnej i białej czekolady:) mniam.. jeszcze teraz ślinka mi cieknie.
Pokrycie to masa cukrowa, własnoręcznie barwiona a później malowana dla właściwego efektu!
Ten oceńcie sami i dajcie znać co myślicie:)

Obowiązkowa dekoracja...










Squid w towarzystwie Cripera


Criper

Main... and his chicken

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz